Tema: Re: reikia muilines
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-19 13:11:52
On 03/19/2012 12:57 PM, spakainas wrote:

> Aš išsakiau MANO poreikius, ko čia putojies. Atsiprašau, kad išviso savo
> nuomonę reiškiu, tu juk pats viską geriau už kitus žinai. Eilinį kartą
> parodei savo bendravimo kultūrą.

tai kad tu cia ja rodai. jei jau bendrauji internetu tai biski jautrumo
leveli susimazink, lengviau bus :) as irgi tik savo nuomone pateikiau,
jei ka.

> Nu tai viskas priklauso, ko tau reikia, man pvz geriau šiek tiek
> prastesnė kokybė, bet vienu daiktu mažiau. Pats turiu veidrodinį su
> pusėtinu objektyvu normalioms nuotraukoms.

nu man muiline tarkim aktuali tolimoms kelionems. jei kru su masina
varau, ar siaip netoli, tai ir veidrodis ne problema. bet jei trenkiesi
i kita zemyna ar panasiai, tai ir taip tu daiktu sociai jau. o is tokios
keliones jau norisi biski geriau nei smartfono kameros kokybe. muiline
sitoj vietoj - imho - geriausias kompromisas kainos, kokybes ir dydzio
atzvilgiu. mano noske, plansete ir muiline kartu sudejus nesigaus nei
puses turio ir svorio kuris susidaro pasiemus veidrodzio cemodana. ir
visi trys daiktai puikiai atlieka savo f-jas savo laiku ir savo vietoje.
nes tas kuris turi pastoviai budet, batarke atlaiko 2 savaites, tuos kur
daznai naudoji, daznai ir isjugt gali. zodziu, all-in-one man netinka,
ir argumentus bent jau man atrodo gan aiskius ivardijau :)

> Nu tai tu ne review skaityk, o paimk gyvai pačiupinėk.

nu tai paimsiu, kas be ko.

> Tai ir sakau, žiūrint ką tu veiksi su tuo planšetu, jei ten kažką
> tiunint ir hakint noras yr, tai obuolys gal ir netinka, bet jei naudot

taip, pahakint ir savo customized linux OS uzmauti irgi viens is poreikiu :)

> pagal paskirtį - labai netgi neblogai sueina. Dėl kainos atskira šneka,
> taip, pigiausia versija su 3G - 1640 lt. Be 3G - 1300. Nu nebent neturi
> kas iš štatų parveža, tada jo, brangu.

turiu kas parveza. bet as tokiais atvejais megstu nueit i parda ir
nusipirkt, o ne kombinuot ten kazka su siuntom, dovanom, siutu tarnybom
ir milijonais sugaisto laiko, poto dar bbz kaip su garantijom ir t.t.
o cia vaziuodamas i darba sustoji, pasiimi, per pietus jau isbandai.
vakare nunesi atiduot jei kas :D

> Dar yra asus transformer prime, bet jis be 3G (tau gal to ir nereik).
> Samsungas irgi turi keletą modelių, čiupinėtas 8.9 netgi labai neblogus
> įspūdžius paliko, tik vistiek, kaip ir pas ipad 2, matosi ekrano taškai,
> per maža rezoliucija daugiau skaitant. Tikiuosi pas trečią ipadą bus kur
> kas geriau šituo klausimu.

ziurejau ta transformeri. is esmes tai ir jis man netinka del daug ko.
jeigu archos LCD pakenciamos kokybes reiskia busiu jau pasirinkes.