Tema: Re: reikia muilines
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-21 13:09:03
On 03/21/2012 12:48 PM, Dainiushas wrote:
> paimtum vietoj 6310i E52 ir suprastum, kaip žiauriai tu save skriaudi... :)

nu tai argumentus prasom. su salyga kad man is telefo reikia situ dalyku:

1. skambint
2. ilgai akumas kad laikytu
3. kad ant saules gerai matytusi ekranas
4. paprastas ir nesudetingas meniu. visu senu noskiu meniu - idealus,
prie kurio esu priprates.
5. ne miniatiurine klaviatura, kad nereiktu pirsto kampu spaudinet
mygtuku. atskiri fiziniai mygtukai pagr. f-jom vietoj vieno 'joystick' -
privalumas.

kuo tas E52 butu geresnis, dar turint galvoj, kad ji reikia pirkt?