Tema: Re: reikia muilines
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-19 10:34:23
On 03/19/2012 10:08 AM, spakainas wrote:

> Nu kaip čia pasakius, kuo toliau tuo labiau jie tobulėja, galima naudot
> kaip automobilio kamerą - labai zjb daigtaz; kaip fotiką/kamerą kelionių
> "my pictures" vaizdeliams; navigacijai; internetui pasiskaitymams apie
> maršrutus, objektus ir t.t. kelionėse. Ir viskas telpa į vieną aparatą,
> nereik krūvos atskirų stufų tampytis, nu nebent tu ten į laukinę gamtą
> pešechodu mini, tada batarkės nelaikymas - sux, nors ir tai yra visokių
> saulės batarkių chargerių ir pan.
>
> Kita vertus, rašei kad ieškai planšeto, tai dar geriau - išsirink su
> [...]

tai as sutinku, kad teoriskai butu zjb, jei egzistuotu toks daigtas,
kuris viska moketu daryt gerai. bet visada tai to, tai ano nera.
telefonas skambinimui ir sms rasymui is smartfono yra tikrai nekoks. o
jo man reikia kasdien, reikia kad nepistu proto batarke kas antra diena.
ir kas dien man nereikia kameru, gps, wifi, 8"/10" LCD, 3D akseleracijos
ir kitu kompiuterio navarotu, nes man reikia skambinti. o tie visi
dalykai ryja batarke, uzima vieta, uzima laiko kol ten ka atsidarai,
uzdarai, smaukaisi po milijona meniu, upgradini fw ir t.t.
todel plansete ir telefonas tikrai bus du atskiri daiktai pas mane dar
ilgai. tuo labiau kad smabinti kelioneje kaip tik reikia maziausiai. tai
ta noske imesti i tase tikrai nieko man nekainuos :)
kad plansetes kamera atstoja normalia muiline reiktu dar pasidomet.
siaip nemanau, bet gal ir tiesa. tik ar tokia plansete tures visas kitas
man reikalingas f-jas tai dar didelis klausimas.