Tema: Re: reikia muilines
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-19 11:31:08
On 03/19/2012 11:02 AM, spakainas wrote:
> O tai ko tau labiausiai (būtinai) reikia iš planšetės?
> Mano poreikiai (eilės tvarka):
>
> 1. Geras, geros raiškos ekranas, kad būtų smagu ir komfortiška skaityt
> knygas, naršyt inete ir pan. Jeigu padengimas atsparus riebalams tai
> išviso super.

sitas ko gero vienintelis sutampantis punktas.

> 2. Būtinai 3G - man reikia turėt internetą kur noriu ir kada noriu.

pasakei bile pasakyt. ten kur bunu kasdien, ir taip to intereneto be 3G
sociai. kelionese daznai ir GSM rysio nebuna, ka jau ten apie 3G
interneta svaigt.

> 3. Bent pusėtina kamera - retkarčiais pafilmuot/pafotkint kelionėse
> neimant atskiro devaiso - didelis privalumas.

kai sakiau kad kokybe paskutinej vietoj, tai dadejau ir 'proto ribose'
ant galo. juk sakiau, kad nepirksiu muilines uz 200 Lt. kadangi turiu
veidrodini fotika su normaliais objektyvais, tai tuom norejau pasakyt,
kad to paties nesitikiu is muilines. o visokiem smarfonam su savo
kamerom tai tikrai toli shudais plaukt iki normalios 'muilines'.
uztenka review'us pasiziuret. ner ka lygint, aisku jei lygini ne su
mineta 200Lt kainuojancia.

> 4. Bent pusėtina surinkimo/korpuso kokybė. Pvz koks samsungas pilnai
> tenkintų, jei būtų su padoresniu ekranu, čiupinėtas archos - visiškai
> sux, nepirkčiau net jei 500 kainuotų.

tai, kad kiek review skaiciau, tai archos surinkimas geras. taciau tai
pigus ir kas dar svarbus - lengvas - korpusas. 8" tabletas sveria vos
400g. LCD gyvai nemaciau, dar paziuresiu. o review filmuotoj medziagoj
visai normaliai atrodo. kad kazkoks obalys uz 4x brangiau kazkiek
graziau rodo ir atrodo tikiu, bet tegul eina nx su savo closed
komerciniais OS'ais ir viskuo kitu pasleptu. as to obuolio pvz
nepirkciau nei uz 200 Lt, nes tai pinigu ismetimas. man pigus korpusas
nera trukumas, greiciau privalumas. vat jeigu lauke nieko iziuret neina
ant ekrano, tada jau beda. bet netikiu kad su archos taip butu.