Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-01-27 15:29:25
As turiu i1Pro. Pas tave turetu buti viskas tvarkoje, mano
Monitorvalidator duoda panasias deltaE reiksmes po monitoriaus
profiliavimo - apie 0.4-0.7. Zmogus paprastai pradeda atskirti spalvas
kai deltaE pasiekia bent 3. Ir kaip teisingai pastebejo kazkas, problema
su wide gamut greiciausiai butu ne paciame kalibratoriuje, o softe,
arba, kaip parase X-Rite atstovas, dar ir tam tikroje monitoriaus/vaizdo
plokstes kombinacijoje. Sakysim, anksciau monitoriai turejo gamuta
~sRGB, tai ir profiliavimui-testavimui nebuvo prasmes naudoti spalvas,
kurios buvo toli nuo sRGB. Atsiradus wide gamutui, profiliavimo softas
turi tai palaikyti. Display 2 turi duoti analogiskus rezultatus kaip ir
i1Pro rev.B, tuo labiau, kad ir softas naudojamas tas pats.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt