Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: ig
Data: 2009-01-24 02:28:07
as neatkasiu linku, bet maciau kad wide gamutiskumas bent jau siam
kalibratoriui ne prie ko (ta prasme cia kalibruojancio softo reikalas)
As turiu visai tokia pacia kombinacija HP2475w+Dispaly2 ir man sukalibruoja
(spaudoj matau ta ka matau ant ekrano) , biski yra problemu su violet cast,
kartais akis jau nepamato kad nuvaziave, o spauda labai ryskiai parodo, tada
jau ir grizes prie moniko matai kad galima buvo geriau pareguliuoti
nuotraukoj.

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
> Kiek ziuriu forumuose, nu regis tikrai nelabai palaiko sitas kalibratorius
> wide gamut'u. Radau, kad nuvaziuoja 500K i kazkuri sona.
>
> "Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message

>>> bicelio