Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-24 19:04:56
Pirma., dekui tau uz labai issamu paaiskinima ;)

Kad programa turi palaikyti profili, norint "isnaudoti" monitoriu zinau.

Bet dar griztant prie raudonos, zalios. As del ko klausiau apie sia spalva.
Nes atsimenu, kad kai kompas buvo pajungtas dar prie LCD TV (sRGB tipo),
pries nusiperkant HP LP2475w, raudona buvo ryskesne Internet explorer
narsykleje (nepalaiko profiliu), sodresne tinklalapiuose, dabar su profiliu
ji palikusi tokia daugiau i ruduma (Firefox 3 su profiliu). Ar cia taip
maciau ant LCD TV del nekalibruoto TV (galima sakyti monitoriaus)?

Kalibruot ir toliau kalibruosiu - efektas zymus teigiama puse, lyginant su
nekalibruotu monitoriumi. Anksciau visos spalvos turejo toki rausva
atspalvi, o dabar pilka yra pilka ir pan.