Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Zyza
Data: 2009-01-24 00:44:29
Hmmm.... kai kuriu pardziu atsiliepimuose randu to paties (speju) bicelio komentara:

But, and I only learned this a few days ago after pressing customer support at x-rite, this device CANNOT be used to calibrate the new wide-gamut monitors. They tell you that to do so you need their i1Pro starting at $995, or their ColorMunki at $500.

Bandau rast bet kokiu komentaru dar ta tema. Siaip esme ta, kad visi kalbiratoriai veikt veikia su wide-gamut, bet sukalibravus jais spalvos vistiek islieka per ryskios...