Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-24 20:06:36
Del pirmos nuorodos, gal ir taip. Bet tai nieks vis tiek konkreciai
nepasako.
Del antros nuorodos ,tai ten nelabai aisku del tu 500K.

Esu uzklauses, x-rite, del idisplay 2+wcg ziuresim ka atsakys ;/ Kad matuoti
wcg gali, net neabejoju, tik neaisku del kolorimetro kalibravimo.
Nekomplektuotu  NEC kitaip siu kolorimetru su savo wcg montoriais.