Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-24 19:47:15
Kazkaip nebuvau aptikes. Cia gal idomu bus:
http://www.northlight-images.co.uk/reviews.html#Monitor_profiling

Gal Valdas Vilutis galetu mums visiems padeti siuo klausimu. Ar tinka
Eye-one 2 wcg monitoriams. Gal jis naudoja iPro ar pan. spektrofotometra ir
galetu pradziai su Eye-one 2 atkalibruoti (paskolinciau), o veliau
patikrinti rezultatus su iPro ar pan. prietaisu (jei turi) :) Ir visiems
butu atsakyta i visus klausimus.