Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-24 23:52:12
Nu jo cia idomus tavo nustatymai. Bet tu is to duona valgai, ir geriau zinai
kas tau geriau dirbant.

Man ir taip atrodo. Jei butu, pvz.  500K i sali (netiklsu), tai jau igudusi
akis kaip tavo ir kitu profesionaliu naudotoju is karto tai pastebetu. Tik
sakau, gal kiek netiksliai kokia spalva sukalibruoja, jei filtrai nera
pritaikyti wcg monitoriams. Nors labai abejoju.

Geriausia, kad kas palyingtu kalibravima su kokiu etaloniniu/aukstesnes
klases kalibratoriumi ir viskas is karto butu aisku.

Laukiu atsakymo is xrite del wcg monitoriu saves nuraminimui arba ne :).