Tema: Re: Monitoriaus kalibravimas
Autorius: ig
Data: 2009-01-25 01:27:47
Radau dabar kazka amazone, komentaruose besiskundzianti, kad gavo atsakyma
is x-rite, kad nepalaiko :) bet tai gali buti tiesiog marketinginis
triukas - pirkite brangesnius produktus :) juolab kad atsake greiciausiai
koks vadybininkas pagal oficialias specifikacijas, o ne koks inzinierius.
Nes kai Dispaly2 buvo isleistas, niekas apie widegamutus dar ir nesvajojo...