Tema: Re: Neris ;]
Autorius: Romas
Data: 2014-07-24 13:10:42
teisingai, jie randa masala ir niam ::))
tik metant tiesiai i srove gali svareli po akmeniu pakisti , o metant pasroviui ne, ir
priedo
jei nera didelio vejo, o kotas pastatytas gana staciai , kad kuo maziau butu valo
vandenyje,
matosi ir karsio /sapalo pirmieji kontaktai su masalu (lengvi viptelejimai) ir beveik
is karto tas sapalo
galingas kibimas. Ten kur megstu sapalauti gylis 10m nuo kranto yra iki juosmens man,
ir buna vaizdu
kai sapalas uzsikerta ir is isibegejimo net issoka is vandens.
fiderius naudoju 360/420 .

Romanas

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> Kad svarelis nebūtų "ant ribos", Romas jau rašė - reik mest ne statmenai srovei, bet
> labiau pasroviui, tada jis bus "ant tempimo".
> Nors man pvz šapalai ir karšiai patys užsikirsdavo, o mesdavau tai net labiau prieš
> srovę.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.