Tema: Re: Neris ;]
Autorius: karolis
Data: 2014-07-21 16:17:30
jei neatkelej nuo dugno ir akmuotoj sraunumoj tai panasiausia i usoriu, o
usoriu reik moket traukt

"spakainas"  parašė naujienų news:lqj0p0$spb$1@trimpas.omnitel.net...

Kad žinok pagal pasipriešinimą traukiant, tai man ranka nekiltų kažką
gausiai plonesnio rišt. O dar prikolas, kad aš antrai dugninei
panaudojau 2 metrų lengvą spiningėlį (daugiau meškerių neturiu), tai
daviau vaizdų biškį, teko upėn brist :D
Blemba, įdomu kas ten galėjo šeštadienį užsikabint, būčiau nors iki
paviršiaus iškėlęs, kad pamatyt...

Beja, dar vienas klausimas - pagrindinis valas pas mane - pintukas. Ten
kažkokią gumą reik naudot berods? Kokią ir kiek jos rišt, ir kurioj
vietoj? Naudoju ant pagrindinio valo slankiojančią šėryklą, žemiau ir
aukščiau jos - po pavadėlį su kabliuku. Galvoju, tą gumą reik ant
pagrindinio valo rišt, aukščiau visos sistemos, ar klystu?