Tema: Re: Neris ;]
Autorius: karolis
Data: 2014-07-24 12:20:23
as boiliais pradejau gaudyti daugiau del idomumo pabandyt kazka naujo, siaip
su kitais masalais neturiu problemu pakirsti. bet va idomu kad kiek skaitau
tai visur kabliukai mazesni naudojami nei patys boiliai ir raso kad
uzsikerta nuo svarelio. Upeje velgi, tas svarelis sroveje visada laikosi
"ant ribos" ir pajudinus masala ridenasi toliau, tai gal ir del to
neuzsikerta.

o del to lygegerciai einancio valo, tai maciau kad usorius Anglijoje taip
gaudo, butent su boiliais/peletem.

"Romas"  parašė naujienų news:lqqhn8$ikq$1@trimpas.omnitel.net...

pirma apie gaudyma-
statau kota sapalam beveik staciai nuo kranto i upe . Metimas pasroviui
i numatyta vieta bet taip , kad valas eitu nuo kranto linijos apie 25-30"
kampu.
Taigi vaja su kotu turi nemaza kampa, ir fiksuotas koto pagrindas- beveik
visados
ivyksta savaiminis uzsikirtimas.Jei butu valas - kotas beveik tiesu, sapalas
per
anksti pajunta
kazka negero isspiauna masala
niekada nemetu beveik staciai i upe, nes tam reikia ir didesnio svarelio,
tuo paciu
valas vandenyje daro lanka, ko pasekoje arba svarelis palenda po akmeniu, o
ant valo
gausiai renkasi siuksles , kas dar labiau daro valo lanka.
metant pasroviui su 2" svareliu siu problemu isvengiu.
Pavadelis 60-80cm.
dabar del neuzsikirtimu , pagrindas man budavo per mazas kabliukas, ir
neteisingas
zirnio/kukuruzo kabinimas . Kabliuko linkimas turi buti didesnis nei zirnio
D , ir
kabinamas
bevei uz luobeles, kukuruzas uz zieveles TIK. Uzdejus masala, zirnis turi
kaboti
pacioje
kabliuko apacioje, bet ne ant kotelio - nesusuka pavadelio.
Kadangi spalai valkiojasi palei dugna tai sistema risu - pagr. valas, zemyn
15-25 cm
pavadelis svareliui,
ir is to paties tasko tolyn pavadelis kabliukui.Kabliukus naudoju juodus
arba geltonus
minetiem masalam,
ir butinai storos vielos , forma standartine, Sapalai kabliuko nebijo.
Karsiam upeje viskas tas pats, pasigauna kartu su sapalais , ir beje sroveje
nemazoje
Nemune auksciau Alytaus
tokio po 2 ir daugiau Kg.
su usoriais kazka panasaus darau, tik svarelis didesnis esant didesnei
srovei.
Pavadeli trumpesni risu, gal 40 cm.
Masalas pendrakai, o dar skaniau
"Krokodilai" , tai laumzirgiu lervos, gyvena uzdumblejusiose pakrantese
palei kranto
zoles gal metro gylio vietose.
kiek pamenu lervos vystosi 2 metus , tai galima rasti ir didesniu , tokiu
apie 2
cm.Kabliukas rudas, mazesnis nei
zirniui naudojamas ir butinai storos vielos. Naktinis sliekas gerai, bet tai
jau
temstant, kai gaudoma sekliai , kai usai ateina
is vis i 30-50 cm gyli. Sroveje naktinis sliekas piktybiskai susuka pavadeli
..
usoriu pasaras uzrasas "barb" retai buna Lietuvoje, todel radau nebloga
analoga - 10 X
10 cm keletas velenos gabalu
ismetau numatytoje gaudymuo vietoje,  ::))
boiliais negaudau, priezastis gal pagrindine- jie sunkus, atsiguls kazkus
tarp akmenu
, o kabliukas su zirniu graziai sau
plevesuoja sroveje kazkur netoli dugno, na ir paserimas labai jau paprastas.
Galima ir
skaldytais boiliai serti , bet ar
ne per sudetinga tai daryti , kai yra paprasciau + kokuruzas, ziirnis yra
labiausiai
Nemune naudojamas maslas/pasaras, zuvim iprastas.

Romanas

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
> labai noreciau kad pamastytum:
> Nemune, boiliai 16-18mm
>
> 1. tikslas karsiai
> 2. tikslas sapalai, usoriai
>
> turejau kelis kibimus, - nepasikirto Sistema paternosterio, ty pavadelis
> ilgesnis ir eina toliau nei svoris. turiu itarima kad meskeres kota reiktu
> guldyt kuo lygegreciau valui, kad uzsikirstu, bet gal ir klystu :)

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast!
Antivirusinė apsauga yra aktyvi.