Tema: Re: Neris ;]
Autorius: Romas
Data: 2014-07-21 16:42:55
beje - kotas 360 , fiderine virsune, valas 0.18 mono.
pinto nenaudoju, palieku darba  kotui, ritei ir kantrybei. ::))
rudeniop manau pabandyti 0.06-8 pinta, ypac starkiai manau geriau uzsikirs.

jei noresi dar aukstesnio pilotazo (pats dar nebandziau) galesiu parasyti, kaip
didelius sapalus
nakti gaudo su varliuku , naudojamas spiningas ::)) Turiu pazistama , kuris tai
praktikuoja, veiksmas sutemus, karta pora val is paskos sekiojau nakti kad suprasti.
Patiko. Jo reziume - geriau nei vobleriukai.

Romanas

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> Oho, čia jau advanced lygis tskant. Ačiū už info, bandysiu su vobleriuku vakare prie
> progos.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.