Tema: Re: Neris ;]
Autorius: Romas
Data: 2014-07-23 11:57:46
prailgini /sumazini kuoliuko auksti, pastatai kuoliuka arciau- toliau, kota statai
vertikaliau,
taigi niuansu daug, kad sau patogiai laikyti masala tau reikalingoje vietoje.
Bet - kotas statomas 90" kampu nuo kranto. Koto pagrindas turi tureti atrama, kad
kibimo metu
butu savaiminis uzsikirtimas ir kotas nepradetu ciuozti paskui zuvi, tuomet daug
triuksmo .
naudoju kita kuoliuka, ne visur yra akmenu tinkamu.
sapalai nakti daznai ima su trenksmu, salaciai retai garsiai bet pasirodo nemazas
verpetas,
starkis - staigus ir tylus meskeres linkis , usorius dar nepasitaike man.
pagavus nemaza zuvi , bus  10 min pertauka, kol visi apsiramins, gris mailiaus gauja.

Romanas

"Marius Staniulis" <Brolis@Brliukas.lt> wrote in message
> su gaudykle "nuo kuoliuko" įdomiai visai.
> tokiu principu ir dugninę su vobleriuku galima mest. tarkim yo-zuri "ss" tipo.
> ilgesnis pavadys 0,5m nuo svorio visai įdomiai gautusi.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.