Tema: Re: Neris ;]
Autorius: Romas
Data: 2014-07-24 11:56:08
pirma apie gaudyma-
statau kota sapalam beveik staciai nuo kranto i upe . Metimas pasroviui
i numatyta vieta bet taip , kad valas eitu nuo kranto linijos apie 25-30" kampu.
Taigi vaja su kotu turi nemaza kampa, ir fiksuotas koto pagrindas- beveik visados
ivyksta savaiminis uzsikirtimas.Jei butu valas - kotas beveik tiesu, sapalas per
anksti pajunta
kazka negero isspiauna masala
niekada nemetu beveik staciai i upe, nes tam reikia ir didesnio svarelio, tuo paciu
valas vandenyje daro lanka, ko pasekoje arba svarelis palenda po akmeniu, o ant valo
gausiai renkasi siuksles , kas dar labiau daro valo lanka.
metant pasroviui su 2" svareliu siu problemu isvengiu.
Pavadelis 60-80cm.
dabar del neuzsikirtimu , pagrindas man budavo per mazas kabliukas, ir neteisingas
zirnio/kukuruzo kabinimas . Kabliuko linkimas turi buti didesnis nei zirnio D , ir
kabinamas
bevei uz luobeles, kukuruzas uz zieveles TIK. Uzdejus masala, zirnis turi kaboti
pacioje
kabliuko apacioje, bet ne ant kotelio - nesusuka pavadelio.
Kadangi spalai valkiojasi palei dugna tai sistema risu - pagr. valas, zemyn 15-25 cm
pavadelis svareliui,
ir is to paties tasko tolyn pavadelis kabliukui.Kabliukus naudoju juodus arba geltonus
minetiem masalam,
ir butinai storos vielos , forma standartine, Sapalai kabliuko nebijo.
Karsiam upeje viskas tas pats, pasigauna kartu su sapalais , ir beje sroveje nemazoje
Nemune auksciau Alytaus
tokio po 2 ir daugiau Kg.
su usoriais kazka panasaus darau, tik svarelis didesnis esant didesnei srovei.
Pavadeli trumpesni risu, gal 40 cm.
Masalas pendrakai, o dar skaniau
"Krokodilai" , tai laumzirgiu lervos, gyvena uzdumblejusiose pakrantese palei kranto
zoles gal metro gylio vietose.
kiek pamenu lervos vystosi 2 metus , tai galima rasti ir didesniu , tokiu apie 2
cm.Kabliukas rudas, mazesnis nei
zirniui naudojamas ir butinai storos vielos. Naktinis sliekas gerai, bet tai jau
temstant, kai gaudoma sekliai , kai usai ateina
is vis i 30-50 cm gyli. Sroveje naktinis sliekas piktybiskai susuka pavadeli .
usoriu pasaras uzrasas "barb" retai buna Lietuvoje, todel radau nebloga analoga - 10 X
10 cm keletas velenos gabalu
ismetau numatytoje gaudymuo vietoje,  ::))
boiliais negaudau, priezastis gal pagrindine- jie sunkus, atsiguls kazkus tarp akmenu
, o kabliukas su zirniu graziai sau
plevesuoja sroveje kazkur netoli dugno, na ir paserimas labai jau paprastas. Galima ir
skaldytais boiliai serti , bet ar
ne per sudetinga tai daryti , kai yra paprasciau + kokuruzas, ziirnis yra labiausiai
Nemune naudojamas maslas/pasaras, zuvim iprastas.

Romanas

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:lqqdvd$er9$1@trimpas.omnitel.net...
> labai noreciau kad pamastytum:
> Nemune, boiliai 16-18mm
>
> 1. tikslas karsiai
> 2. tikslas sapalai, usoriai
>
> turejau kelis kibimus, - nepasikirto Sistema paternosterio, ty pavadelis ilgesnis ir
> eina toliau nei svoris. turiu itarima kad meskeres kota reiktu guldyt kuo
> lygegreciau valui, kad uzsikirstu, bet gal ir klystu :)

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.