Tema: Re: Neris ;]
Autorius: karolis
Data: 2014-07-24 10:52:13
labai noreciau kad pamastytum:
Nemune, boiliai 16-18mm

1. tikslas karsiai
2. tikslas sapalai, usoriai

turejau kelis kibimus, - nepasikirto Sistema paternosterio, ty pavadelis
ilgesnis ir eina toliau nei svoris. turiu itarima kad meskeres kota reiktu
guldyt kuo lygegreciau valui, kad uzsikirstu, bet gal ir klystu :)

"Romas"  parašė naujienų news:lqqdgc$ebh$1@trimpas.omnitel.net...

gal pasakyk , kokia zuvi noretum gaudyti boiliais ?? kokio dydzio boiliais
??
tuomet galesiu kazka pamastyti

Romanas

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>O gal bandei upėj su boiliais žvejot, kaži yr tame prasmės nors kiek? Aš
>galvoju prisiruošt, niekad nebandžiau plauko sistemos, sportinis interesas
>pagavo, tskant. Įsivaizduoju kokiais žirniais pašert duobėj kur nors kur
>srovė silpnesnė, o paskui bandyt pameškeriot.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast!
Antivirusine apsauga yra aktyvi.