Tema: Re: Neris ;]
Autorius: Romas
Data: 2014-07-21 16:01:17
ten kur diena sapalai tupi zolese, pora val pries temstant jie iseina is zoliu,
ir tais paciais vobleriukais gali gaudyti per pora metru nuo zoliu sienos, jei ten
dugnas zvyruotas. Dar labiau sapalai, salaciai, starkiai suaktyveja temstant, ir
valanda jau
sutemus, ateina i koki 50 cm gyli palei kranta, net kur nera zoliu. Kibimai
arsus , uztenka ir 2.5 cm vobleriuko FAT RAP , tik reikia pataikyti spalva.
lengvas vejelis yra gerai, zuvys drasesnes, kai vanduo lengvai raibuliuoja.
man pasiteisina ruda nugara.Metimas skersai sroves, arba truputuka pries srove  apie
10m ir
gana letas vyniojimas. Juk nakti palei pati kranta susirenka mailiukas , jo ir ateina.
pavadelio nenaudoju, per eile metu tik karta griebe lydekiokas.
jei rasi vietele, kur seklu, ir yra tolstanti nuo kranto srove, galima tyliai ismeigti
kuoliuka,
uzmetus , padejus kota palikti vobleriuka ganytis toje sroveje. Jei nera dugne zoliu,
galima naudoti
ir skestancius vobleriukus, tegus sau bumsi i zvyriuka, nekenkia.
esant menuliui labai tinka Floater, Countdown aukles imitacija.
skestantys sunkesni, toliau skrenda.

Romanas

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> Na gerai, esmė visgi paprasta - žuvys žolėse sulindusios. Kaip jas iš ten
> iškrapštyt? Į muselinę investuot ir mokytis šiais metais tikrai neturėsiu galimybių,
> norisi prasisukt su minimaliai investicijų. Marius jau minėjo mažus guminukus su
> lengvom galvom. Aš bandžiau su vabaliniu vobleriu - pinasi, kliūna už visur, baidosi
> žuvys išplėšinėjant iš kuokštų... Gal būna kokių voblerių žolėms skirtų, nu tipo
> kokių pusiau muselių, ale karkvabalių su viengubu kabliu?
> Dar klausimas, ar yra prasmės nuo voblerio nuimt pilvo kabliuką ir palikt tik
> [...]

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.