Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Romas
Data: 2013-06-19 13:18:12
tau patikslinimui del "alkani , basi"
cia tu apie zuvies kieki, ar apie negauta malonuma tikslingai pazuvauti??
o ten Punios kilpoje-
jei eiti nuo girininkijos tai ten bus apie 1.5-2 km.
jei eiti nuo kaimo ant kalno esancio , tas pats, tik nuo didelio stataus slaito
kapstytis pirmyn - atgal,
jei ivertinti
Kotai ir priedai
pasarai ir masalai
kedyne patogi
kazkokia dezute su atsarginemis dalimis
tinkliukas.
ar daznai su tokia komplektacija keliausi ta atstuma ??
su spiningu ir kuprine -taip, tai visiskai normalu.

kazkaip bandai susirasti analogiska zuklei vietele kad ir 10-15 km toliau vaziuoti,
bet be apribojimu, rezimu zuklei,  ir pakankamai komfortiskas privaziavimas.
Radau siais metais Nemune auksciau Alytaus tokia vietele, bandysiu kai prapuls
moskes ten kazka pagauti, kai radau ten zveja , pasirodo jis ten tikslingai
tikisi usoriu, sapalu.

Romanas