Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: tranzoo
Data: 2013-06-12 12:51:16
nutaip. kabinu pleksnine sistemele su krevetem ir i bangas..

rite kazkokia karpine larus. valo daug reikia privyniot brendi kokius 150m
uzmeti apie 50. valo nebepamenu. storas, nes reikia sunkiai traukt su zolem
visokiom gaunasi - plonesni kazkaip nelaike.

sitemeles gale kabinu 80g - maziau ir sunkiau uzsimeta ir lengviau srove
nunesa.

"Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message
> kokiam reikalui matchas? :) donkei?
> koks darbinio testo intervalas ir ką meti?
> kokia visa sistema - ritė, valas, plūdė?
> užmetimo nuotolis nuo visko priklauso.

>>> zvejybos.Todel,primokytas "zinovu" pradejau ieskoti pigaus tvirtesnio