Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Povilas
Data: 2013-06-13 17:51:35
"Romas" <rk@centras.lt> wrote in message
news:kpc06u$cuo$1@trimpas.omnitel.net...
> kodel visa tai parasiau - neperku ir nepirksiu Gariunuose zukles irankiu ,
> ir  jei reikia kazka papildyti arsenale, geriau
> sumokesiu brangiau , bet naudosiu 10 metu tikrai. Ir man netinka mintis -
> pirkau uz 50 Lt, negaila ir ismesti .

Romanai,turiu as labai gerus Shimano heavy fiderius ir kainavo jie tikrai
nemaziau,nei tu mokejai uz saviskius.Prie ju sukomplektuotos geros Shimano
rites.Bet vezti juos prie juros ir maudyti smelyje,man nera noro ,nes
nepades joks karawaicziukas,kai smelis sues koto ziedus ir rites
guolius.Todel ir buvo isigyta a pxj kas uz 50 lt. O jei dar kada suves
gyvenimas i bendra zvejyba,galesi pasiziureti is situos kitajcus ir
ivertinti ar tie tavo "bradai",gaiti pries 30 metu,vis ar konkurencingi
kitajskom desovkems.

> Beje tais paciais senais laikas su kolega Valdu vazinejome daznai i
> zukles, ir viena karta jis tiesiai sviesiai pasake,
> kad negerbiu irankiu vezioju be deklo bagazineje. Jis buvo teisus, deklas
> 3 skyriu jau trecias naudojamas
> o irankiai tie patys.

Pxj kame juos atsivesi,bet jei nupyzdins tamsia rudens nakti,tai vienodai
nupyzdins desowke ir Valdo Porky pig.
Stai dar vienas desowkes pliusas.