Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Romas
Data: 2013-06-17 13:14:18
"Povilas" <nomail@

> Pxj kame juos atsivesi,bet jei nupyzdins tamsia rudens nakti,tai vienodai nupyzdins
> desowke ir Valdo Porky pig.
> Stai dar vienas desowkes pliusas.

jei sedi prie meskeriu nakti , tai ju nepavogs , jei palieki jas ant kranto ir
"smiges" miegi - pavogs, neziuredami ar tai kinieciu, ar liuks klases meskeres,
juk nakti nieko nesimato uzrasu ir nera kada ziurineti ::)))
Gerai , kad dar kelniu nenumauna !!!
iki siol dar nei vieno irankio pas mane nepavoge .

Romanas