Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Liveris
Data: 2013-06-12 09:23:46
Na su tais Gariunais ir idomu.
Pries 2 metus ieskojau kas turetu RYObi exia, kadangi buvau pirma karta po
15 metu perkraukos, tai tik ieje iskart pasukom i desine, ir ejom per
angarus. Pereje 3 angarus ir perklausinejus pardavejus visi skesciojo
peciais apie toki gamintoja. Visu asortimentas, isskyrus viena, buvo
stikliniai teleskopai, paprastos rites ir t.t.
Reziume, reikia zinot kur konkreciai kas ka pardavineja, ten eit ir ieskot.
O mano preke gulejo dar uz dvieju angaru viename skyriuke iki kurio nedaejom
;)