Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Romas
Data: 2013-06-18 12:38:28
siaip tokie karsiai apie punia manes nestebina. kai gaudydavau sapalus is vidines
kilpos puses pasitaikydavo tokie karsiai 2.5-3 kg , tiesa nedaznai,
tik va kas mane stebino - kaip taisykle karsiai pasigaudavo ant fideriuko, kuris
budavo toliausiai i srove
uzmetamas . Akmenynas kaip ir arciau kranto , gylis ne kazkiek giliau. Kazkaip
pamastymas
kad karsiai megsta buti ir maitintis letesniame vandenyje ten netinka.

Romanas