Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: karolis
Data: 2013-06-17 15:24:28
a, mat kaip. as neseniai buvau, isvazinejau daug, radau tik viena vieta kur privaziuot, tai galvojau gal tu zinai kur galima geriau.
o siaip tai ten toliau rezervatas, ne tai kad privaziuot negalima bet ir vaiksciot uzdrausta, kabo lenteles. bet as dar pabandysiu
per mokslininkus issiaiskint kokia ten padetis su tais leidimais, nes kazkaip irgi niekur tikslios info nerandu

del eseriu tai maciau kad rusijoj irgi taip daro, nors tiesa sakant nelabai tikejau kad pasiteisina :)