Tema: Re: Gal kam feederiuko nebereik?
Autorius: Romas
Data: 2013-06-17 15:17:45
jau pora metu nevaziuoju i Punia zuvauti , pasidare per sudetinga pasiekti megstama
zukles vieta.
slagbaumai , leidimai , rezimas ivaziuoti - isvaziuoti .Pasikeite girininkas ,
bandziau aiskintis kaip
susiderinti , bet supratau - anai pusei tai visai neidomu.
bet gerai kad priminei - bandysiu ne paskambinti o nuvaziuoti , gal bus kiti
sprendimai.
Praeita savaite buvau nusokes i ezeriuka, gausiai valge eseriai mikromasala , virs 40
atsivedziau .
svoriai 250 -400g . didzioji dalis amnestuota, didesnius apgyvendinau kaime
tvenkinyje, tegul
mazina karosiuku populiacija. Kai bus laiko pakartoti - pries diena informuosiu ,
beje - pernai isbandziau eseriu gaudyma su "pasaru" . zinomoje eserineje vietoje
pasitikrinu
su exo ar yra zuvies, ten gylis4-5 m ir viduryje burio inkaruoju valti. Po to imi
pasara baltai zuviai,
darai biria, ir negreitai skestancia sudeti, ir pabarstai aplink valti i visas puses.
Eseriai ten gano mailiu, tas mailius atplaukia
"lesti" pasara , eseriai apacioje gano mailiu , o as jiem pasiulau arba blizgute ,
arba velniuka,
kibimu mase, zukle azartiska. Kai apsiramina kibimas , vel pora sauju pasaru, ir
xebryte grizta ::))
Nei eseriai, nei mailius valties nebijo. eseriai mailiu puola per pora metru nuo
valties, jie mat valties seselyje ko gero slepiasi
Si karta gaudziau be pasaru . O budavo naudoju visokias gudrybe, zuvi exo rodo , bet
kibimai reti, ir tik sprindinuku.
eseriu - pasnikas ::))

Romanas