Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: Žemaitis
Data: 2010-01-06 16:37:33
Skonis, kiek esu isbandes ,labiausiai priklauso nuo metu laiko, ziema tikrai
skonis geresnis.
Siaip desimtkilogramines mesytes skaniai tikrai neiskepsi ir neistroskinsi,
kad ir koks virtuozas butum. Nebent pagrindinis akcentas padazai ir kiti
priedai - tada taip, kad ir senas arklys... Bet yra labai skaniu maltu
variantu, kotletai, farsiravimas.