Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: tomuco
Data: 2010-01-06 07:57:43
Arvis, o kur buvo pasakyta NELEIDŽIAMA pasiimti, a?
Aš, pvz, paleisčiau. O kaip pasielgs kitas, tai tik jo vidinės moralės
reikalas. Kiekvienas iš proto kraustosi savaip :)
Telydi Jūs visus Meilė ir Ramybė!!! (:
--
tomuco

"Arvis" <rarvis@takas.lt> wrote in message
Ale ir daug čia DIEVŲ.  Tai ešeriukus leidžiate dubasinti kalnais, tai
lydekų neleidžiate pasiimti, nes ŽINOTE, kad ji dabar reprodukciniu požiūriu
vertinga.