Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: Žemaitis
Data: 2010-01-06 16:04:50
va va... jei be apatiniu busi ir subaltuos sutabaluos kas nors, manau ta
vobleri gali kirsti nebent kilogramine.... mamka plauks pro sali :)

"kaleda" <nebobu@reikalas.lt> wrote in message
> Esu valgęs keptą ~10kg lydekioką, tai labai nustebęs buvau, kad gali būti
> taip skanu, nes prisiklausęs buvau tokių nuomonių apie "sausas ir
> neskanias" lydekas. Visks nuo kulinaro priklauso... ;)

Visiskai ta pati rasyt norejau,
bes nusprendes, kad ir be manes cia spameriu/troliu pakanka, paspaudziau
kancel.

> p.s. dar vyrauja nuomonė, kad tokie monstrai per sezoną suryja daugiau
> mažesnių lydekų nei išauga jos palikuonių.

O dar ir nuogas maudytis bijot pradedi ...

--
kaleda