Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: servisas
Data: 2010-01-06 12:19:49
Negi niekam iki siol nedasunta, kodel skaitoma, kad mazos zuvies mesa buna
skanesne?
Todel, kad murzius, prisigaudes 25-30 cm lydeku butent taip teisinasi, kodel
jis jas visas paeme namo. Ir tik todel.
Ilgainiui sitas dalbajobiskas pasiteisinimas patapo defaultiniu poziuriu.

"Tom" <tomm-delete-@takas.lt> wrote in message
> Na as irgi taip maniau kad iki 3kg skali mesa o po to jau ne kas esu
> pagaves keleta po 5kg tai jau skoni ne tas. Taciau siemet 7.5kg papuole
> tai net buvau nustebes kad pagal skoni niekuo nesikyre nuo mazu. Tai
> pasirodo visgi priklauso nuo vandens telkinio kuriame gyvena lydeka.
> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message

>>> skanesnė. Viskas kulinaro rankose. O kanibalizmas tarp lydeku labai