Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: VP
Data: 2010-01-06 11:16:10
Shiaip chia yra kelios reikalo puses...
 pirma - jei zhvejys pagavo nepazheisdamas taisykliu, tai visishkai jo
reikalas ka su tuo laimikiu daryt. beje, neretai tokio laimikio nesigauna
paleist del suzhalojimu, kartais nesigauna paleist nes labai norisi
"pasvert/pamatuot/uzhfiksuot", o valtyje to padaryt nera galimybiu
(ishlaikyt toki  "monstra" pririshta prie valties ant kukano manau nelabai
realu)...
del reprodukcijos ir vertingumo... reiktu dar paskaichiuot kas daugiau
ishnersh ar shitokia "10kg mamyte" ar 5 "jaunos mamos po 2 kg", be to dar
labai didelis klausimas kieno mailius daugiau shansu ishgyvent tures -
vienos ishnershtas vienoje vietoje, ar keliu ishmetytas po visas
pakrantes...
ir dar vienas klausimas: kokio dydzhio zhuveliokais maitinasi 2 kg
lydekiokas ir ka ryja tokia "mamyte"? kiek pamenu tai 4-5 kg lydeku pilvuose
buvo atrasta ir starkioku ir karshioku po 0.7-1kg... tai jei mamka 10+
standarto, tai manau jai ir 1.5-2kg "zhyvcas" ikandamas...
zhinoma, yra dar vienas aspektas - smagu zhinot kad kazhkuriam telkinyje vis
dar yra galimybiu susirungt su tokia zhuvimi, kad tokiu zhuvu nesumazhejo...
O kulinarines savybes... na... nesakykite kad jus nemegstate naminiu gyvunu.
Jus tiesiog nemokate ju paruoshti...