Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: priest
Data: 2010-01-06 08:34:13
Pritariu. Būsiu nemadingas, nešiuolaikiškas, nestilingas, nepopuliarus, bet
man keista skaityt, kai žvejai rypauja dėl nepaleistos žuvies. Nuo kada čia
visi nimbus ant galvos prisimontavo? Ir ar tik nebus taip, kad tie nimbai
apšviečia tik klaviatūras, o einant į žvejybą yra pakabinami ant vinies?
Jeigu žuvis sugauta nepažeidžiant įstatymų, nematau nieko blogo, jeigu ji
buvo suvalgyta. Nežinia kodėl ( gal dėl pasaulį apėmusios gamtosauginės
isterijos), bet šalia "aukštesnės rasės"- muselininkų gimsta nauja
"aukštesnė rasė"- paleidžiantys žuvis. Pagavai pagal įstatymus, gali
pasiimti. Nenori imti- paleisk, bet ko čia dabar pūstis, kad esi kažkoks
"geresnis", "saugantis gamtą", "kilnesnis", o tas kuris suvalgė- jau
barbaras. Nebūkit šventesni už popiežių.

priest

P.S. Dėl reprodukcijos: esu skaitęs literatūroje, kad vertingiausios yra
būtent 1-2 kg ( ten ir amžius buvo surašytas) lydekos, nes jų ikrai yra
patys gyvybingiausi. O tokios 12 kg "gražuolės" kaip reproduktoriai- nieko
vertos, nes joms reikia labai gerų neršimo sąlygų ( kas ne visada gamtoje
būna), daugybė jų ikrų yra negyvybingi, labiau pažeidžiami klimatinių
sąlygų. Galų gale kas vertesnis reproduktorius: ar 20-metė mergina ar
50-metė moteris ( atsiprašau už grubų palyginimą)?