Tema: Re: Del laivo
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-11-24 09:52:04
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hedt1k$b5n$1@trimpas.omnitel.net...
>O kodel taip klausi? Zmogus iskele tikrai gan idomia problema! Dabar
>isivaizduok, kad pats nuvaziuoji zvejot I kokia Svedija

Kiekvienoje valstybeje yra sava tvarka. Kaip minimum, reikia laikinai
uzregistruoti laiva vietiniame uoste.  Pvz kroatijoje dar reikia nusipirkti
metine vinjete, ir ja priklijuoti prie laivo. Registruojantis gauni
dokumentus, kuriuose surasyti plaukiojantys tuo laivu asmenys...
Audrius K.

 su savo laiveliu ir