Tema: Re: Del laivo
Autorius: VP
Data: 2009-11-24 09:43:33

> Laiva lenkas pas save isregistravo, todel dabar laivas yra be jokio
> statuso. Visus jo registracijos DOC lenkiskus savininkas man atidave.

va ir visas atsakymas - laivas ishregistruotas lenkijoje, vadinas naujas
savininkas privalo priregistruoti ji LT, atlikti technine apzhiura ir tik
tada gali eksploatuoti.

> Negi jus manote, kad ezere inspektorius turi galimybe patikrinti duomenu
> baze Lenkijoje ?

;) na... jei tures noro - tikrai ras kaip patikrinti ;) mobilus internetas
jau seeeenai nebe mistika.

> Kaip LT pilietis as aisku ji kazkada priregistruosiu, bet kol kas nematau
> rimto reikalo tai daryti, nes laivas senas, reiks ji dar paremontuoti,

tradicinis niekinis pasiteisinimas "istatyma zhinau, bet nematau reikalo jo
laikytis"
taip pat sekmingai automobiliu neregistruoja "kaimo keliu ereliai", taip pat
sekmingai gali aishkint kad nematai reikalo blaivas but kad automobili
vairuot. lygiai taip pat kazhkas galetu tau paskui papasakot kad "labai
reikejo nuvykt ish tashko a i tashka b, tad pasieme tavo automobili. o kad
to automobilio "savininkas biski ne jis"... nu tai kazhkur tolimuose jo
planuose GAL net buvo planai tavo ta automobili kadanors nusipirkti"...

> O cia nekuriems pilieciams taip iauge i krauja kazkam tuoj pulti moketi,
> kad net turbut pripuciama gumine valti nusipirke is maximos uz 100Lt pultu
> ieskoti institucijos kam galetu papildomai sumoketi uz tai, kad ja
> nusipirko....

chia tiesiiog jau yra piliechiu, kurie nori gyvent valstybeje, kurioje
kadanors bus tvarka...
kazhkaip vis tautiechiai stebisi, kad pvz vokietijoje tvarka yra, o va pas
mus - kas ka nori, tas ta daro.
Tik va kai patys tokias nesamones daro - biski nepastebi.
vienas va nemato reikalo jachta registruot, kitas nemato reikalo vegeliu
draudimo laikytis, trechias nemato reikalo but blaivas kai vairuoja...
zhodzhiu valstybe tokia, kokie jos piliechiai.... taip kad tvarkos pas mus
dar matyt ilgai nebus... o gaila :(