Tema: Re: Del laivo
Autorius: Kobra
Data: 2009-11-23 11:38:19
dar viena pasaka...
atidave man turtingas giminaitis lektuva, parsiveziau as ji. Nu daba galesiu
paskraidyt po savo kaima. toli neleksiu, palakiosiu vietoj. kazin kas nors
ka nors pasakys? gali mane nubausti?

naiviu zmoniu pas mus yra...
aciu Dievui dar yra instituciju, kurios tokius baudzia, nes kitaip tai ir  i
gatve neiseitum, nes visi butu ka nors parsiveze uz savo kruvinai uzdirbtus
pinigus.

ultra lengvas lektuvas