Tema: Re: Del laivo
Autorius: laivas
Data: 2009-11-24 06:24:50
> issinuomavo jachta Vokietijoje ir su ja plaukia aplink Baltijos jura -
> poilsiauja chebryte. Taigi, drsytu manyt, kad jie neturi jokiu ten
> igaliojimu vairuot, kuriu kazkada reikalaudavo musu mentura, o tiesiog
> susimokejo kapeikas uz nuoma ir turistauja,lygiai taip pat jei tu
> pasiimtum koki kemperi is nuomos ir su juo vaziuotum per Europa.

Visiskai teisingai.
Nuvaziuoji i ta pacia Lenkija arba i Kroatija, moki pinigus ir nuomoji
jachta.   Jei nuomosi nedidele jachta, niekas taves net neklausia ar tu turi
vairininko teises.  Jei nuomosi didele, tada jau teisiu praso.

Laiva lenkas pas save isregistravo, todel dabar laivas yra be jokio statuso.
Visus jo registracijos DOC lenkiskus savininkas man atidave.
Negi jus manote, kad ezere inspektorius turi galimybe patikrinti duomenu
baze Lenkijoje ?
Kaip LT pilietis as aisku ji kazkada priregistruosiu, bet kol kas nematau
rimto reikalo tai daryti, nes laivas senas, reiks ji dar paremontuoti,
neaisku kiek ten laiko as su juo plaukiosiu, menesi ar du, bet pradziai
aisku noresiu kazkiek paplaukioti ir ji isbandyti.

O cia nekuriems pilieciams taip iauge i krauja kazkam tuoj pulti moketi, kad
net turbut pripuciama gumine valti nusipirke is maximos uz 100Lt pultu
ieskoti institucijos kam galetu papildomai sumoketi uz tai, kad ja
nusipirko....