Tema: Re: Del laivo
Autorius: priest
Data: 2009-11-23 14:55:34
Bet tie autobusai, reikia manyti, turi ( ir gali pateikti ) vokiškus
registracijos dokumentus ( ne vien tik numerius užkabintus). Ar gali šiuo
atveju jachtos savininkas "laivas" pateikti lenkiškus registracijos
dokumentus- kol kas iš laiškų neaišku. Aišku tik, kad turi pirkimo-pardavimo
sutartį. ( Gal ta valtis aplamai vogta).
Be to neaišku, ar Lietuvos teisės aktai leidžia eksploatuoti užsienyje
registruotą plaukiojimo priemonę.

priest