Tema: Re: Del laivo
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-11-23 16:11:46
Cia, matyt, reiketu su VVLI pasiaiskinti, kam tai aktualu, prie ko jie turi
teise prisikabineti...

O dal savininku-nesavininku, tai cia, manau, groja kiti istatymai, pvz.,
laivu frachtavimas, darbdaviu ir samdomu darbuotoju teisiniai santykiai, juk
bet kas tikrai negaletu tavo jachta i uzsienio vandenis plaukioti, jei to
teisiskai neiforminsi?
 O mineti Alandai gal ne neturi savo registracijos, gal ten kazkas panasaus
i laisvaja ekonomine zona?