Tema: Re: Del laivo
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-23 15:43:37
Na, bet tu nesupratai ka as tau sakiau, pateikdamas Alandu uosto pavyzdi.
Ten visas uostelis uzgrustas tikrai ne vien tikruju saviniku laivais, o ant
ju flagstoku kabejo ivairiausiu saliu veliavos. Garantuotai tos jachtos yra
nuomotos is kokiu nors firmu ir garantuotai jos nera Alandu registracijos.
Ti kodel tada ten niekas nesikabina prie tos registracijos, juo labiau, kad
ja vairuoja ne jos savininkas?
A visame sitame reikale matau kita reikala - jeigu ta jachta yra tikrai
isregistruota is PL laivu registro, tada ji yra kol kas yra be jokio statuso
ir todel negali buti eksploatuojama. Bet jei ji neisregistruota is PL
registro, tai sunkiai isivaizduoju prie ko gali prisikibt musu inspekcija?