Tema: Re: Del laivo
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-23 13:52:20
O kodel taip klausi? Zmogus iskele tikrai gan idomia problema! Dabar
isivaizduok, kad pats nuvaziuoji zvejot I kokia Svedija su savo laiveliu ir
prie taves prisikabina ju inspekcija ir pradea panosen kaisiot reikalavimus,
kad tu turi buyinai but pas juos prisiregistraves. Kur logika?
Marienhamo uoste maciau stovint begale jachtu.Garantija ,kad jos yra ne tu
senuku nuosavybe, o isnuomotos, nes ten buvo ir vokieciu ir anglu ir
australu.Tai vadovaujantis tamstos llogika, inspekcija turetu pisti ir juos.