Tema: Re: Daiva...
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-08-27 22:34:53
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:k1fulc$lcr$1@trimpas.omnitel.net...
> ar galima šerti žaliu maistu tik retkarčiais? Tipo, dieną sausiaku, dieną mėsa?

Negalima. Ir toj nuorodoj apie tai parašyta.

>Kaip suprantu, žalią maistą reikia
> pirkti zooparduotuvėj? Man čia viena pažįstama veterinorė sakė, kad gyvūnų maistas Vokietijoje yra kokybiškesnis, nei
> žmonių... gal reiks pereiti :)

Žalią mėsą mes perkame turguje, skerdykloje, iš tiekėjų, kurie dideliais kiekiais įsigyja serdyklose, kartais iš augintojų, kartais parduotuvėje, kartais iš medžiotojų. Zooparduotuvėje žalios mėsos neteko matyti. Čia ko gero sudėtingiausias momentas - rasti mėsos, kuri būtų pakankamai nebrangi, kokybiška ir saugi (ne kokia dvėseliena, ir veterinariškai patikrinta), ir pageidautina ne per daug apdorota chemikalais, ar auginant prifarširuota kokių ten hormonų ir antibiotikų. Mes vis dėlto valgome termiškai apdorotą mėsą, tai manyčiau ta chemija suyra. O šunys ėda žalią - vadinasi su viskuo.