Tema: Re: Daiva...
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-08-23 09:53:26
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:k14dlt$m50$1@trimpas.omnitel.net...
> Vakar popiet parsivežėm. Superteisingas šuo. Balso dar negirdėjom :) 2,5 valandų kelionę tvarkingai pramiegojo, visą
> vakarą tvarkingai pražaidė, naktį vėl tvarkingai pramiegojo nė nepyptelėjęs.

Čia dar ne rodiklis. Tikrasis charakteris pasimatys po poros savaičių.

> Visas veiksmas pas juos vyksta ne taisyklingame aptvare, o daugiabutyje, bet labai šiltoje atmosferoje.

O ta šilta atmosfera numato veisimą pagal taisykes, su kilmės dokumentais, ar čia tipo "dėl savęs" dvornius dauginam ir vadinam taksais, ir dar gero maisto neįperkam? Visose šalyse tokių yra, negaliu pakęsti.

Vadoje buvo 7
> bernai, visi juodi su įrūdžiu (mama grynai ruda).

Nebūna pas taksus grynai rudos spalvos... būna ruda su įrūdžiu (brown and tan), arba vienspalvė rauda (red). Spėju, kad šiuo atveju ir buvo rauda. Rauda pora gali turėti juodų su įrūdžiu vaikų, bet niekad nebus atvirkščiai.

 >  ant krūtinės dar ir baltą juostelę turėjo :)

tai trūkumas, bet jums juk į parodas nereikės :)

 > šuniukas tik 10 savaičių.

Na, amžius normos ribose, nors man labiau patiktų vyresnis.

>Šuo vienąkart paskiepytas
Su skiepais viskas aišku

Tikrai aišku? Pirmas skiepas daromas 6 arba 8 savaičių. jei 6 - tai iš to skiepo jokios naudos, reikia dar. Jei 8 - tai irgi rekomenduojama revakcinacija, nors aš tokių rekomendacijų neklausyčiau ir kitą kartą skiepyčiau tik po metų. Dar kitą - po 7 metų...
Nuo pasiutligės pas jus šunis skiepija? Jei taip, tai 12 savaičių, ne anksčiau.

 o kada patartina kastruoti? Šeimininkai sakė, kad maždaug 6 mėn. bet minėjo, kad
> Vokietijos standartai kitokie. O kaip Lietuvoje?

O kam jį kastruoti? Aš tai nesuprantu. Jei jau turit tokį poreikį, tai leiskit bent jau subręsti, susiformuoti. 6 mėnesių gi dar visai vaikas. Nors metų sulaukit. Nors realiai patinas baigia formuotis apie 3 metų.

> Pagal kokį principą duoti jam ėdalo, kaip nustatyti reikiamą kiekį? baisiai nesinori nušerti - dabar toks gražus
> limuzinas :)

 Ir koks ėdalas rekomenduojamas? Turime dabar skarbą šlapiankės iš šeimininkų Rinti, bet jie sakė, kad
> tokiai govėdai geresnio tiesiog neįperka.

Ant sausiako pakuočių paprastai rašo orientacines normas. Koreguoti tas normas pagal šuns kondiciją ir apetitą. Rinktis sausiaką, kuriame daugiau mėsos. Pavadinimų nepasakysiu, aš šeriu mėsa. Šlapias, ir dar pigus - tai bus šlamštas, neverta prasidėti.

Šuniukas labai domisi katino kombikormu, bet aš kažkur esu girdėjusi, kad lyg
> ir negalima šunims kačių ėdalo davinėt?

Man tai kačių sausiakas labai tinka dresūrai vietoj skaniukų :) Mėsos tai maniškiai visada turi sočiai, o čia tokie kvapnūs mažiukai susainiukai, didelė vertybė :) Bet nuolat šerti šunį kačių maistu vis dėlto nereikėtų. Dar yra toks niuansas - katinui turbūt maisto padėta nuolat, o šuniui reikia normuoti, nelaikyti maisto nuolat pasiekiamo.
Maistas maistu, bet šunys dar domisi ir kačių tualetais, o kraikas ti nelabai virškinamas... tai jei yra tualetas, geriau būtų jį laikyti šuniui nepasiekiamoje vietoje.