Tema: Re: Daiva...
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-08-27 12:28:40
Nuotraukų reikėtų :)
Atmintyje nusėdus informacija, kad Orijen - vienas iš geresnių sausiakų.
O natūralaus maisto šuniui ruošti nereikia. Jį reikia nupirkti, supjaustyti, suporcijuoti ir paduoti :) Iš pradžių ganėtinai sudėtinga, paskui viskas darosi paprasčiau. Pvz., artimiausią savaitę mano taksai gaus vištų karkasų ir jautienos širdies. Paskui, jei pasitvirtins gandas, kad mano tiekėjai turi vištų kaklų, jautienos diafragmų ir skrandžių - gaus šito. O jei ne, tai ko nors kito...
Čia toks apibendrintas pasiskaitymas http://www.super-retriveriai.lt/nuo-iki/maitinimas/raw/