Tema: Re: Daiva...
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 15:19:31
žiūrėsim, ką veterinorius apie kastravimo laiką pasakys. Bandysim delsti :)

o kaimynka, iš kaži kur žinodama, kad ką tik grįžom iš Lietuvos, norėjo būtinai žinoti, ar šuo iš ten. Turbūt irgi nori
iš Lietuvos :) Taip norisi ką nors tokio riebiai įžūlaus nutėkšti, bet kaip mokė mano tėtukas - nekibink šūdo, bo po to
smirdės :)