Tema: Re: Daiva...
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 11:56:53
> Tikrai aišku? Pirmas skiepas daromas 6 arba 8 savaičių. jei 6 - tai iš to skiepo jokios naudos, reikia dar. Jei 8 -
> tai irgi rekomenduojama revakcinacija, nors aš tokių rekomendacijų neklausyčiau ir kitą kartą skiepyčiau tik po metų.
> Dar kitą - po 7 metų...
> Nuo pasiutligės pas jus šunis skiepija? Jei taip, tai 12 savaičių, ne anksčiau.

su skiepais aišku, nes tai darys veterinaras :), sekantis skiepas rugsėjo viduryje, tada viską ir sužinosim, kaip ten
toliau. Nuo ko ir kiek skiepija - nežinau

> O kam jį kastruoti? Aš tai nesuprantu. Jei jau turit tokį poreikį, tai leiskit bent jau subręsti, susiformuoti. 6
> mėnesių gi dar visai vaikas. Nors metų sulaukit. Nors realiai patinas baigia formuotis apie 3 metų.

Vokietijoe su nekastruotais galima daug problemų susilaukti, nes esu tikra, kad po kurio laiko kokie kaimynai įskųs ir
atvarys tarnyba tikrinti. Čia tokia tvarka... Dėl katino jau buvo atsibeldę 'pagal anoniminį skambutį, kad mes jį
prastai prižiūrim'. Laimei, buvo čipuotas, kastruotas ir skiepytas ir netgi pati tikrintoja pasakė, kad atrodo pagal
savo amžių labai gerai. Nu bet, vokiečiai neįskundę negali

> Ant sausiako pakuočių paprastai rašo orientacines normas. Koreguoti tas normas pagal šuns kondiciją ir apetitą.
> Rinktis sausiaką, kuriame daugiau mėsos. Pavadinimų nepasakysiu, aš šeriu mėsa. Šlapias, ir dar pigus - tai bus
> šlamštas, neverta prasidėti.

OK, ačiū. Katino maistas ir tulikas stovi šuniui nepasiekiamoje vietoje