Tema: Re: Daiva...
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 14:17:51
nujo... nu ką aš žinau. Aš irgi už natūralumą, net katino nekastravau, bet po to man tai skaudžiai atsiėjo :)
Šiuo atveju mes kastruot privalome, nes taip parašyta draugijos papierke. Nors parašyta 'reikia', o ne 'privaloma'.
manau, kad turint laiko teismams ir bapkių advokatui, galima būtų jo kiaušiukus išgelbėti, jeigu yra tikrai tik tie
teisės aktai, kuriuos man parodė draugijoje.
Dėl kastravimo, atmetus skrupulus, man atrodo, jeigu šuo negalės to aparato naudoti, gal geriau jo ir neturėti... GAL...
nes turimas ir nenaudojamas tas aparatas sukelia ne tik šunims problemas :)
Brangiausiasis irgi yra turėjęs ir kastruotų, ir nekastruotų šunų. Aišku, visos juokingos istorijos buvo būtent su
nekastruotais ir jų poreikiais, bet kastruoti anot jo buvo ramesni ir mažiau problematiški.

beje, ką tik buvo atsibeldusi mieloji kaimynka ir išsikamantinėjo viską apie šunį. Kompromatą renka, padla :)