Tema: Re: Daiva...
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-08-23 15:04:15
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:k153gv$hml$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiuo atveju mes kastruot privalome, nes taip parašyta draugijos papierke. Nors parašyta 'reikia', o ne 'privaloma'.
Na, vis dėlto jei yra įsipareigojimas, tai reikia jo ir laikytis.

> Dėl kastravimo, atmetus skrupulus, man atrodo, jeigu šuo negalės to aparato naudoti, gal geriau jo ir neturėti... GAL...

Kažkiek tiesos tame yra - jie neturės poreikio lėkti kelias dešimtis km, nes matote jam kažkokia dama labai pakvipo. Nejaus poreikio ir pjauti konkurentus (nors iš kur ten konkurentai, jei visi kastruoti? Tokius testosterono pertekę patinai tik.. . hm... seksualiai išnaudoja, o pjauti jų nėra reikalo...)

> nes turimas ir nenaudojamas tas aparatas sukelia ne tik šunims problemas :)
Bet lytinius hormonus organizmas naudoja ne vien tik dauginimuisi. Ypač augimo metu. Todėl nelabai tikiu, kad ankstyva kastracija toks jau nekaltas dalykas, kaip tai pateikiama publikai. Švelniaplaukis plonakaulis vaikiško charakterio taksas.... kam tada to takso reikia...

> beje, ką tik buvo atsibeldusi mieloji kaimynka ir išsikamantinėjo viską apie šunį. Kompromatą renka, padla :)

Gal jai labai patiko, ir pati tokio užsimanė :)