Tema: Re: Daiva...
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-23 13:09:51
yra rekomendacija ir kažkoks beryšinis potvarkis (miesto), kad visi palaidi gyvūnai turi būti kastruoti ir turėti
identifikacines žymas. Kas yra 'palaidas gyvūnas' neapibrėžta. Iš esmės, netgi nuosavame sklype be pavadžio lakstantis
gyvūnas turi būti laikomas palaidu. Jeigu kaimynė įskųs, kad pas mumis laksto palaidas šuo, tarnyba privalės tikrinti.
Ir ką aš žinau, kaip bus toliau. Čia nėra tokių aiškių įstatymų, kaip Lietuvoje, viską galima pritaikyti pagal situaciją
ir pareigūno gerą valią :) Neveltui turi biurokratiškiausią biurokratiją... Pagal patirtį čia iš pradžių skiriama bauda,
po to privalai ją sumokėti, o po to gali ją apskųsti. Nafik man to vargo :)

O kodėl nekastruoti?